Nazaj na seznam vzletišč

RegistriranoNe
Dolžina v metrih70
Informacije o vremenu

Za vzletanje na Plešivici so primerni šibki in zmerni J, JZ in Z vetrovi. Vzletanje in letenje v močnem JZ in Z vetru je primerno samo za izkušene pilote. Levo od vzletišča se teren zoži v sotesko kjer se ob močnih JZ in Z vetrovih pojavi efekt šobe zato je po vzletu in preden pridobimo višino (nad greben) priporočljivo letenje desno od vzletišča.

TežavnostEnostavno
DaDaNeNeNeNeNeDa
OmejitveNi podatka
Opombe

Dostop do vzletišča Plešivica je mogoč iz dveh smeri:

• Iz smeri Dvor – Mačkovec – Sadinja vas – Mali Lipovec – Srednji Lipovec – Boršt pri Dvoru – Veliki Lipovec. V vasi Veliki Lipovec v križišču stoji tabla za Plešivico (zavijemo desno). Kmalu (100m) iz asfaltirane ceste zapeljemo na dobro makadamsko cesto. Ko pridemo do večjega križišča na jasi sredi gozda zavijemo desno in nadaljujemo pot po makadamski cesti, ki se po približno 2. kilometrih na vrhu vzpona razcepi, mi pa izberemo desno pot, ki vodi navzdol mimo konjerejske in nato do lovske koče poleg katere je vzletišče.
  • Iz smeri Straža – Dolenje polje – Gorenje Polje – Gabrje pri Soteski – Soteska. V Soteski takoj po gradu (še pred tablo, ki označuje konec vasi Soteska) zavijemo desno v klanec. V prvem križišču izberemo pot, ki se pelje naravnost skozi križišče in naprej v klanec. V naslednjem "križišču" se držimo levo ter v naslednjem ostrem desnem ovinku ostanemo na asfaltni cesti, ki vodi strmo v gozd. Asfalt se v gozdu kmalu konča mi pa nadaljujemo pot po ozki makadamski cesti v klanec mimo peskokopa, ki je na naši desni strani. Ko pridemo do večjega križišča na jasi sredi gozda z zavijemo levo in nadaljujemo pot po makadamski cesti, ki se po približno 2. kilometrih na vrhu vzpona razcepi, mi pa izberemo desno pot, ki vodi navzdol mimo konjerejske in nato do lovske koče poleg katere je vzletišče.
Več informacij

Iz Plešivice je zelo lep razgled na velik del Suhe Krajine. Ob lepem vremenu pa se vidijo tako Julijske kot tudi Kamniško - Savinjske Alpe in Karavanke.

Primernost je določena glede na računsko napoved FMF pri tleh.

• 19:00

Vsebine na zemljevidu: Da | Ne
Vreme - trenutne razmere Meteorološke postaje Vrhovi Zračni prostor Slovenije

Vreme

Vsi podatki o vremenskih razmerah.

Avtomatska vremenska postaja (trenutno stanje)

Avtomatski vremenski odzivnik

Panoramske kamere

Zunanje povezave

Lokacijski podatki

Odkrijte bližnja vzletišča in pristanke. Oglejte si tudi povezave z drugimi evidencami.

Povezave z drugimi evidencami

Zračni prostor Slovenije Dovoljeno do 762 m nad terenom - 2500 ft AGL Leti Leti v bližini (by XC Globe)

Multimedija

Slike in videoposnetki za trenutno vzletišče/pristajališče.